sâmbătă, 23 octombrie 2010

Colectia First Time by Ava Design

Intotdeauna exista o prima data. Asa ca trebuia sa existe prima data si in a croseta ceva pentru altii. Trebuia sa existe prima data cand imi fac un blog, prima data cand postez ceva... Si iata cum s-a infiripat numele primei colectii Ava Design - First Time.
Nu pot sa inchei prima postare fara cateva multumiri speciale.
Multumesc colegei Roxeti care s-a tinut de capul meu pentru a da frau imaginatiei si a face aceste bijuterii.
Multumesc colegei Lili care a fost prima clienta.
Si nu in ultimul rand multumesc celor doi barbati din viata mea - Mihnea (fiul) care imi desira ghemele si Adi (sotul) care incearca sa repare ce-a stricat "Praslea".
Si va mai multumesc voua, cei care o sa-mi treceti "pragul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu